onsdag 8 december 2010

Hej då blogger, hej blogg.se

Jag började undra varför jag inte fick några kommentarer eftersom jag brukar få några i alla fall och så fick jag ett pm på bdb av Calinne att det inte gick kommentera på min blogg och där hade vi lösningen. Man var tvungen att ha ett google konto för att kunna kommentera på min blogg och det är ju inte bara lite så där halv skumt eller? Sen så har ni säkert sätt i en del inlägg att det står så här:

bla bla bla bla
Ha det bäst
Felicia ♥

När det ska stå så här:

Bla bla bla bla

Ha det bäst
Felicia ♥

Och det vet jag inte varför det blir så, den byter inte rad och bara allmänt helt jätte konstig och det orkar jag inte med så därför har jag gått tillbaka till blogg.se även fast jag vill blogga här på blogger igentligen. Heter i alla fall www.debbieojag.blogg.se där i alla fall så ni kan ju ta och kolla in den för den är förmodligen lite normalare ^^
/ Felicia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar